تماس پشتیبانی

09129382810

پشتیبانی ایمیل

info@poouyeshlearn.ir

وبلاگ

⏲️ 10 ساعت
📃 1.39 گیگابایت
👨‍🏫 مهدی زنهاری
💲 2,626,800 ریال

بسته آموزشی ساخت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی

  1. ساخت کمپین های تبلیغاتی برای نمایش محصولات و خدمات شما در وب سایتهای پربازدید مانند ورزش ۳  و سافت ۹۸ و بقیه سایت های معتبر
  2. ساخت کمپین های تبلیغاتی برای نمایش ویدیو محصول و خدمات شما در ویدیو های آپارات
  3. ساخت کمپین های تبلیغاتی برای ارسال ایمیل
  4. استخراج شماره تماس ها از گروه ها که واتساپ و تماس های واتساپ شما برای ارسال تبلیغات
  5. ساخت لیست انتشار در واتساپ و ارسال پیام های تبلیغاتی متنی و صوتی و یا ویدیویی
  6. ساخت کمپین های پوش نوتیفیکیشن برای معرفی محصول و خدمات شما به مشتریان هدفمند

 

“آیا از تلاش برای تبلیغ کسب و کار خود خسته شده اید؟ آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه کمپین های تبلیغاتی موفقی ایجاد و مدیریت کنید که باعث افزایش ترافیک، افزایش فروش و ارتقاء کسب و کار شما می شود؟ به آموزش جامع کمپین تبلیغاتی ما نگاه نکنید. بسته بندی

با فیلم‌های آموزشی قابل دانلود ما، مهارت‌ها و دانش‌هایی را که برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند و مؤثر نیاز دارید، به دست خواهید آورد. مربیان متخصص ما شما را در هر مرحله از فرآیند، از طوفان فکری ایده‌های خلاقانه تا نظارت بر عملکرد کمپین و انجام تنظیمات در حین پرواز، راهنمایی خواهند کرد.

چه یک حرفه ای با تجربه در بازاریابی باشید و چه صاحب کسب و کاری که به دنبال این هستید که امور را به دست خود بگیرید، بسته آموزشی کمپین تبلیغاتی ما همه چیزهایی را که برای موفقیت نیاز دارید دارد. پس چرا صبر کنیم؟ همین امروز ثبت نام کنید و شروع به درک پتانسیل کامل کسب و کار خود کنید!»

علاوه بر متن انگیزشی، صفحه فرود شما باید شامل موارد زیر نیز باشد:

یک طرح کلی واضح و دقیق از محتوای دوره، شامل تفکیک هر ماژول و آنچه دانش آموزان می توانند در هر یک از آنها یاد بگیرند.

فهرستی از پرسش‌های متداول (پرسش‌های متداول) که به نگرانی‌ها یا پرسش‌هایی که دانش‌آموزان بالقوه ممکن است داشته باشند، می‌پردازد. این موارد می تواند شامل مواردی مانند قیمت گذاری، دسترسی به مواد دوره، پیش نیازها و گزینه های پشتیبانی باشد.

توضیحی در مورد مزایای دوره های آفلاین نسبت به سایر روش های آموزشی. به عنوان مثال، ممکن است مزایای آموزش عملی، بازخورد شخصی از مربیان، و توانایی برقراری ارتباط با دانش آموزان دیگر را برجسته کنید.

خلاصه ای از مزایای استفاده از کمپین های تبلیغاتی، مانند توانایی دستیابی به مخاطبان خاص، پیگیری و اندازه گیری نتایج، و افزایش آگاهی و وفاداری از برند. همچنین می‌توانید چند نمونه واقعی از کمپین‌های موفق و تأثیری که بر کسب‌وکارهایی که آن‌ها را اجرا می‌کردند، اضافه کنید.